U sklopu aktivnosti INVENTO akceleratora Tehnološkog parka Split, 1. i 2. travnja održan je intenzivni dvodnevni trening na temu određivanja cijene proizvoda i usluga.
Trening je vodio Maciej Kraus, stručnjak za razvoj strateških modela određivanja cijena, ujedno i gostujući predavač na Stanford University Graduate School of Business gdje prenosi svoje znanje o strategijama određivanja cijena i monetizacije.
Svi poduzetnici početnici suočavaju se s izazovima pri određivanju optimalne cijene svojih proizvoda i usluga, a ispravne odluke o cijenama izravno utječu na profitabilnost, skalabilnost i konkurentsku poziciju na tržištu. Tako se prvi dan treninga fokusirao na cijene kao akcelerator rasta tvrtke i modele određivanja cijena, dok je drugi dan pokrivao komunikaciju vrijednosti i optimizaciju prodajnih kanala.
Trening je bio osmišljen kao kombinacija teorije, studija slučaja i interaktivnih vježbi, s naglaskom na:
• razumijevanje strateške uloge cijena u tehnološkim startupima
• razvoj prilagodljivih i skalabilnih modela određivanja cijena
• tehnike za mjerenje spremnosti kupaca da plate (WTP)
• komunikaciju vrijednosti proizvoda na tržištu
Tehnološki park Split u sklopu INVENTO akceleratora provodi programe razvoja poslovanja za startupe, odnosno poduzetnike početnike do 5 godina starosti. INVENTO akcelerator provodi se u suradnji s Invento Capital Partners u sklopu projekta “Jačanje akceleracijskih aktivnosti” Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO).