Inkubacijski uredi za startupe

Javni poziv za dodjelu u zakup i korištenje inkubacijskih ureda za poduzetnike početnike: prijave na drugi krug kreću 12. veljače!

Poduzetnicima početnicima (startupima) do 5 godina starosti na raspolaganju je preostalih 7 potpuno opremljenih i namještenih inkubacijskih ureda prosječne veličine 45 m2 koji se nalaze na 1. katu zgrade u sklopu Inkubatora za nove tehnologije. Zakup i korištenje uredskih prostora u sklopu INCUB paketa uključuje i neograničen pristup internetu zgrade (LAN i Wi-Fi), korištenje dvorane za sastanke i zajedničke čajne kuhinje, kao i programska podrška u procesu inkubacije, informiranje o mogućnostima financiranja, pristup seminarima i edukacijama o poduzetništvu, kao i mogućnost rada u laboratorijima TPS-a.

Na mapi ispod možete vidjeti prikaz tlocrta etaže na kojoj se nalaze inkubacijski uredi. Klikom na ikonu u donjem desnom uglu otvara se tlocrt u punoj veličini. Prelaskom preko lokacijske oznake na tlocrtu možete vidjeti fotografije oglednih inkubacijskih ureda.

Kako se prijaviti?

Prvi krug Javnog poziva je završen. Dokumentacija Prvog kruga Javnog poziva dostupna je na poveznici.

Drugi krug kreće 12. veljače u 10 sati! Svim zainteresiranim poduzetnicima početnicima za preuzimanje su ispod dostupni dokumenti i obrasci koji se odnose na Javni poziv i postupak prijave. Eventualna pitanja ili nedoumice vezane za prijavu na poziv ili objavljenu dokumentaciju zainteresirani poduzetnici početnici mogu poslati na e-mail adresu tps@agencija-rast.hr. Sva zaprimljena pitanja bit će redovito adresirana te će odgovori na njih biti javno objavljeni u razumnom roku u sklopu ispod dostupne dokumentacije pod nazivom “Pitanja i odgovori”.

Podnošenje prijava u sklopu Javnog poziva za poduzetnike početnike započinje 12. veljače 2025. godine u 10:00 sati te će od tada biti omogućene prijave.

Prijava na Javni poziv – INCUB

Prijava na Javni poziv za dodjelu u zakup i korištenje inkubacijskih ureda za poduzetnike početnike u sklopu INKUBATORA ZA NOVE TEHNOLOGIJE poduzetničko potporne infrastrukture Tehnološkog parka Split

Osnovni podaci

Adresa prijavitelja*
Nacionalna klasifikacija djelatnosti 2007. – NKD 2007.
Kontakt osoba*

Prijavna dokumentacija

U nastavku je potrebno učitati sljedeće dokumente u polje za upload datoteka:

Postojeći pravni subjekt
  1. Poslovni koncept u obliku obrasca „PP-INCUB“, koji sadrži podatke vezane uz ostvarivanje kriterija kvalitete/ostvarivanje bodova (dostavlja se ispunjeni .doc(x) ili .pdf obrazac, isti je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  2. JOPPD obrazac sa potvrdom o zaprimanju obrasca, stranica A i B za mjesec koji prethodi prijavi na javni poziv ili Potvrda sa HZMO-a o broju osiguranika, ne starija od 30 dana od dana prijave na Javni poziv (ukoliko JOPPD obrazac za prethodno navedeni mjesec nije dostupan) (dostavlja se u .pdf formatu)
  3. Potvrda nadležne Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana prijave na Javni poziv (dostavlja se u .pdf formatu)
  4. BON 2 ili SOL 2 obrazac za sve transakcijske račune prijavitelja, u svim poslovnim bankama prijavitelja, ne stariji od 30 dana od dana prijave na Javni poziv (dostavlja se u .pdf formatu)
  5. Izjava o ispunjenju minimalnih uvjeta prihvatljivosti i prihvaćanju svih uvjeta Javnog poziva (dostavlja se potpisani obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  6. Obrazac Skupne izjave kojom se utvrđuje veličina poduzetnika, (dostavlja se .xls(x) obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  7. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti (dostavlja se potpisani obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  8. Izvadak iz Registra stvarnih vlasnika, kojim se utvrđuje vlasnička struktura (ne vrijedi za obrte i samostalna zanimanja) (dostavlja se u .pdf formatu)
Razvojni tim ili fizička osoba koji nemaju registriran poslovni subjekt
  1. Poslovni koncept u obliku obrasca „PP-INCUB“, koji sadrži podatke vezane uz ostvarivanje kriterija kvalitete/ostvarivanje bodova (dostavlja se ispunjeni .doc(x) ili .pdf obrazac, isti je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  2. Izjava o ispunjenju minimalnih uvjeta prihvatljivosti i prihvaćanju svih uvjeta Javnog poziva (dostavlja se potpisani obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  3. Izjava kojom poduzetnik početnik pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljuje da će najkasnije u roku od 30 dana od objave Odluke o odabiru njihove prijave registrirati pravni subjekt odnosno registrirati se u odgovarajući registar (dostavlja se potpisani obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
  4. Izjava kojom poduzetnik početnik pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljuje da će najkasnije u roku od 30 dana od objave Odluke o odabiru njihove prijave zaposliti minimalno jednu osobu (u slučaju obrta ili slobodnog zanimanja minimalno vlasnik obrta ili nositelj mora biti prijavljen na zdravstveno i mirovinsko osiguranje (dostavlja se potpisani obrazac koji je dostupan za preuzimanje prijaviteljima u sklopu dokumentacije)
Drop files here or
Accepted file types: pdf, doc, docx, xls, xlsx, Max. file size: 5 MB, Max. files: 12.
    Nakon što ste prethodno prikupili svu gore navedenu dokumentaciju te istu ispunili, ovdje učitajte sve dokumente.
    This field is for validation purposes and should be left unchanged.